کدگیر لوگو

شماره تلفن قبلاً استفاده شده است

برای بازپرداخت وجه، لازم است:

1- شماره سفارش یا شماره تلفن را بنویسید.

2- الزامی است اسکرین‌شاتی پیوست کنید که فرایند ثبت‌نام را نشان دهد یا اگر وارد حساب شده‌اید، تاریخچه فعالیت حساب را ارسال کنید؛ یعنی حسابی که تاریخ آن‌ها پیش از خرید شماره توسط شما بوده است.

در طول یک روز، برای هر ترکیب کشور + اپراتور، حداکثر 3 بازپرداخت انجام می‌شود.

در یک اسکرین‌شات از سرویس فعال‌سازی، فرایند ثبت‌نام را با اطلاعات زیر ثبت کنید تا بتوانیم تشخیص دهیم مشکل دقیقاً مربوط به این شماره بوده است:

  1. شماره تلفن؛
  2. زمان ثبت‌نام؛
  3. کد تأیید دریافتی از طریق پیامک؛
  4. اعلان مبنی بر اینکه شماره تلفن قبلاً استفاده شده است. اگر ایمیل قبلاً به حساب افزوده شده، تاریخ تغییرات در حساب نیز باید مشخص باشد.

اگر از اپلیکیشن استفاده می‌کنید و صفحات مربوط به اطلاعات شماره، فعالیت حساب و تاریخچه سفارش‌ها متفاوت هستند، لطفاً ویدیویی ارسال کنید که تمام اطلاعات را در بر بگیرد.

اگر حساب تلگرام شما با 2FA محافظت می‌شود، تنها در صورتی بازپرداخت انجام می‌شود که ویدیویی ارائه دهید که مشکل را ثابت کند. این ویدیو باید شامل تمام اطلاعات ذکرشده به همراه اعلان مربوط به رمز 2FA باشد.

اگر از شماره برای مقاصد شخصی خود استفاده کرده‌اید، بازپرداخت برای آن انجام نخواهد شد.

پشتیبانی