سیاست تحویل خدمات
آخرین بروزرسانی: فروردین ۱۴۰۴
پس از ثبت سفارش (فعالسازی)، خدمات خریداری شده بر اساس «شرایط و ضوابط» و «قوانین» مربوطه ارائه خواهد شد. نوع خدمات انتخاب شده و تاریخ خرید ممکن است بر زمان ارائه خدمات تأثیرگذار باشد.
سفارش زمانی توسط پیمانکار تأیید شده تلقی میشود که خدمات مشخصشده در آن، بهصورت کامل ارائه شده باشد. سفارش انجام شده و خدمات ارائه شده محسوب میشود پس از:
- ورود مجاز به وبسایت
- ثبت سفارش با انتخاب اطلاعات بر اساس سرویس،کشور و اپراتور از طریق دکمه «خرید»
- ارسال اطلاعات (شماره، پیامک، کد) و نمایش آن در سفارش
تحویل شماره معمولاً ظرف چند ثانیه انجام میشود. با این حال، در برخی مواقع به دلیل محدودیتهای اپراتورها، ممکن است خدمات بهطور موقت محدود شوند. در این صورت میتوانید با ارسال تیکت به پشتیبانی، وضعیت سرویس را جویا شوید.
اطلاعات مربوط به موجودی و خدمات در منوی سمت راست وبسایت قرار دارد و هر ۶۰ ثانیه بهروزرسانی میشود — به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته.
